Για να μπορέσετε να ανοίξετε ένα νέο αίτημα τεχνικής υποστήριξης ή να δείτε την πορεία της επιδιόρθωσης, θα πρέπει να έχετε κωδικό για το σύστημα. Αν δεν έχετε παρακαλώ επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας τον δημιουργήσουμε.
Στην περίπτωση που υπάρχει καθορισμένο ραντεβού για απομακρυσμένη υποστήριξη παρακαλώ,
1. Να έχετε κάνει λήψη του προγραμμάτος Rustdesk
ή
2. Να έχετε κάνει αναζήτηση του προγράμματος “Γρήγορη βοήθεια” στο λειτουργικό σας (το πρόγραμμα μπορείτε να το κάνετε αναζήτηση πατώντας το έναρξη) και να το έχετε ανοίξει (μόνο για Windows 10 & 11)
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
Δεν χρειάζεστε εκτύπωση ή οτιδήποτε άλλο, θα λάβετε άμεσα ένα e-mail το οποίο θα επιβεβαιώνει το αίτημα σας.